Nethome - Depanare

Conditii pentru buna functionare a modulului Wi-Fi

  • Asigurati-va ca stiti parola de acces la reteaua wireless (WPA)
  • Asigurati-va ca modemul/routerul functioneaza corect
  • Asigurati-va ca serviciul de alocare automata a IP-ului (DHCP), este disponibil si functional
  • Daca folositi firewall, deschideti porturile: TCP/28870 si UDP/53 (DNS)

Cum instalez modulul Wi-Fi?

Treceti aparatul dumneavoastra de aer conditionat in modul Access Point - "AP". Creati un cont Nethome si adaugati aparatul dumneavoastra de aer conditionat. Conectati aparatul la reteaua dvs. wireless pentru a-l putea controla de la distanta.

Pot folosi modulul Wi-Fi cu alt aparat de aer conditionat compatibil?

Da, puteti.

Pot controla aparatul de aer conditionat de pe doua dispozitive mobile, simultan?

Da, puteti.

Pot controla aparatul de aer conditionat cu ajutorul a doua conturi diferite Nethome?

Nu, nu este posibil.

Pot controla mai multe aparate de aer conditionat, cu ajutorul aceluiasi cont Nethome?

Da, puteti.

Ce se intampla daca schimb dispozitivul mobil? Trebuie sa instalez din nou aparatul?

Nu. Trebuie doar sa instalati aplicatia Nethome Plus pe noul dispozitiv si sa o accesati folosind contul dumneavoastra.

Am nevoie de IP static?

Nu, aplicatia Nethome Plus functioneaza si cu IP dinamic.

Atunci cand apas butonul "LED" de 7 ori, mesajul "AP" nu apare pe panoul frontal al aparatului.

Asigurati-va ca aparatul de aer conditionat NU a fost pornit (de la butonul ON/OFF, de pe telecomanda).

In timpul instalarii, primesc mesajul "Connecting Hotspot failure".

Parola de acces la retea este gresita. Asigurati-va ca folositi parola corecta.

De pe iPad, caut aplicatia Nethome Plus in "App Store" si nu o pot gasi.

In coltul din stanga sus al iPad-ului dumneavoastra, selectati "iPhone Only", la fel ca in exemplul de mai jos:

ios-appstore

Am pierdut abtibildul ce continea codul QR.

Puteti scana codul QR, disponibil pe suprafata modulului Wi-Fi.

Nu pot controla aparatul de aer conditionat de la distanta. Statusul disponibil este "Offline".

  • Asigurati-va ca aparatul este conectat la priza.
  • Aparatul nu a primit comanda transmisa prin. Va rugam sa incercati din nou.
  • Mutati routerul aproape de aer conditionat, in cazul pierderii semnalului.
  • Conexiune la internet indisponibila.
  • Scoateti aparatul din priza si reconectati-l.

Cand scanez codul QR, primesc urmatorul mesaj: “QR Code is illegal!”.

Asigurati-va ca scanati codul QR corect (abtibildul alb din cutia modulului).

Dupa ce scanez codul QR, nu se intampla nimic.

Aparatul nu a fost trecut in modul "AP". Scoateti aparatul din priza, asteptati 10 secunde si apoi introduceti-l in priza si apasati butonul "LED" de 7 ori, pana cand mesajul "AP" este afisat. Reincepeti instalarea.

Am uitat parola

In ecranul principal al aplicatie Nethome Plus, apasati butonul "Forgot Password" (dreapta jos) si apoi selectati "Send retrieve password email".

Nu am primit emailul de confirmare, dupa crearea contului.

  • In ecranul principal al aplicatiei Nethome Plus, apasati butonul "Resend Activation email" (dreapta jos).
  • Verificati si folderul JUNK/SPAM.